משה טיסונה – אודותיו

משה טיסונה, יזם, איש עסקים והבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), אשר אותה הקים לפני כשש שנים בלבד.

תחילת הדרך

מלי טיסונה- עורכת דין מקרקעין

מלי טיסונה- עורכת דין מקרקעין

משה טיסונה,בנו של יוסי טיסונה, נשוי באהבה למלי טיסונה (עורכת דין),משה טיסונה הינו קרוב משפחתו של שלמה טיסונה (בעל משרד עו”ד) כמו כן, הוא בנה של נעמי טיסונה (מנהלת בית ספר).

את דרכו העסקית החל מיד לאחר שירותו הצבאי בפו”מ מודיעין, בשנים 1997-8, עת שפתח חברת ניהול דירות, שבטיפולה מספר יחידות דיור מצומצם. בעמל רב, סבלנות ומקצועיות, הורחב היקף הפעילות של החברה, עד שהיו בבעלותה כ-6000 יחידות דיור בבניינים שונים.

למרות הצלחת החברה, החליט משה טיסונה להתפנות לטובת מה שתמיד עניין אותו – האפשרויות האינסופיות שטמונות בעולם המסחר האינטרנטי, ולכן החליט למכור את חברת הניהול שבבעלותו, בסיום שבע שנות פעילות, לאחד מבעלי רשת תיווך הנדל”ן אנגלו סכסון.

במטרה להתפתח בתחום האינטרנט המסחרי ואפיון המערכות, משה טיסונה החל להצטרף למספר פרויקטי סטארט אפ באינטרנט ולחבור אל שותפים שונים, אשר יחד איתם התגבשה השאלה – כיצד יהיה ניתן ללמד לקוח לעסוק בפעילות מסחרית ושיווקית ברשת, בדרך הפשוטה והקלה ללמידה.

במקביל, הוצעה לו אפשרות חד פעמית להשקעת נדל”ן באירופה, עקב בועת הנדל”ן שהייתה קיימת בשנת 2005 במזרח אירופה. מצב זה זימן לטיסונה הזדמנויות השקעה רבות והוא החל לעסוק בתחום זה גם בארץ.

חברת IDI VENTURES – פיתוח והקמה

בשנת 2008, הוקמה חברת IDI VENTURES ומשנה ושנה צברה יותר לקוחות והגדילה את הפעילות שלה במהירות מסחררת. היקף ההכנסות והפעילות של החברה גדל ב-25% לערך מידי שנה, והיא נחשבת לאחת חברות האונליין מרקטינג הטובות ביותר במשק.

 IDI VENTURES  מרכזת את פעילותה בלקוחות וחברות בעלות רגולציה באסיה, אירופה ובריטניה, בשל חוסר הרגולציה בנושא בארץ. החברה מלמדת אותם כיצד לסחור במניות, מט”ח, נפט, זהב וסחורות שונות, על פי מה שמתאים להם. כמו כן, החברה מדריכה את הלקוחות להבין את השפה העסקית כמו קריאת גרפים פיננסים וכדומה ולאחר מכן, מפנה את הלקוח לחברה בחו”ל, שניתן לסחור בה ויש לה רגולציה.

לאחר 6 שנים בלבד, החברה כבר מונה מאות עובדים, כאשר שליש מהם שוהים בחו”ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *