5 הפלטפורמות החברתיות המובילות לשיווק ומסחור אינטרנטי

שלא כמו בעבר, כיום נהוג לקדם יוזמות מובילות בשיווק, בקידום מכירות, ביזום ובמסחור תוך שימוש רב באינטרנט ברשתות החברתיות. במידה רבה, שימוש נכון יותר באתר אינטרנט, באתרי מסחר, בקניונים וירטואליים ובפלטפורמות ליזמים ומשקיעים אונליין הם הדרך להצליח בצורה טובה יותר, מהירה יותר וקלה יותר.

מאת: משה טיסונה – צוות האינטרנט

מושיק טיסונה

שיווק באינטרנט (suphakit73)

להלן נספק סקירה קצרה של 5 פלטפורמות מובילות, בעלות אספקט חברתי, לשיווק ומסחור אינטרנטי:

שיווק באמצעות הפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות

תחילה, שימשו הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק כדרך לתקשר עם חברים וליצור חברויות אונליין. תוך זמן קצר החלו גופים פרטיים ומסחריים לקדם יוזמות מסחריות ושיווקיות ברשתות אלה. לעיתים מופעלת דרך זו כהשלמה של פעילויות נוספות ברשת כגון אתר של מותג, אתר של חברה, פלטפורמת מסחר במט”ח, באופציות בינאריות וכן הלאה.

חנות למסחר אונליין

הקמת חנות וירטואלית נחשבת לדרך מצוינת עבור יזמים להימנע מהעלויות הגבוהות הכרוכות בהפעלת חנות קמעונאית רגילה. כיום, המסחר באינטרנט נפוץ ביותר, וחנויות, סופרמרקטים ואפילו קניונים וירטואליים הולכים וגדלים על חשבון דרכי מסחר רגילות.

אתרי קופונים והנחות

את החיבה של הישראלים להנחות וקופונים הבינו לא מעט גופים שהקימו אתרי הנחה וקופונים שפועלים בדרך חברתית. במידה וקיים ביקוש של כמות מסוימת שקבעו בעלי האתר עבור כל מוצר ומוצר, יסופק המוצר לכל אלה שהזמינו אותו. המוצר יכול להיות ארוחה במסעדה, אופנים חשמליות, מופע בידור, מוצרי תינוקות ועוד.

השקעות באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות

התפתחות האינטרנט הביאה גם לתופעה חברתית גדולה מאוד שמתבטאת בפלטפורמות השקעה שפועלות אונליין. פלטפורמות אלה מיועדות לאנשים שמחפשים אפשרות לרווח בזכות ניצול אפשרויות השקעה שמתאימות לציבור הרחב. בין היתר מדובר על השקעה במט”ח, השקעה בניירות ערך, סחורות, אופציות בינאריות ועוד. מקובל לנהל באתרים הללו גם פורומים חברתיים להחלפת דעות ומידע ולעיתים גם קורסים מקצועיים.

אתרי השוואת מחירים

חברות רבות ומותגים שונים שואפים להתברג לאתרי השוואת מחירים מובילים. לעיתים, שיתופי פעולה שכאלה מצליחים להביא לפריצה של מותג, שירות או אפילו חברה, והפיכתם להצלחה מסחררת. אתרי השוואת מחירים כאלה יכולים להיות כלליים או להתמחות בנישה מצומצמת.  

  • משה טיסונה הקים בשנת 2008 את חברת IDI VENTURES ומשנה ושנה צבר יותר לקוחות והגדיל את הפעילות במהירות מסחררת. היקף ההכנסות והפעילות של החברה גדל ב-25% לערך מידי שנה, והיא נחשבת לאחת חברות האונליין מרקטינג הטובות ביותר במשק.
פורסם בקטגוריה מאמרים, מסחר אלקטרוני, משה טיסונה, פרסום ברשת, שיווק באינטרנט, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.